Friday, December 31, 2010

Blessing-Grateful

Grab The Best Thing And Make Something Become Real...
Huh!! Tageline baru ke???Redah je ah...
hmmm aku xde nak ucap ape,,coz dah puas telinga menadah and mata melihat greeting tu sume,,,
Tapi teringin nak cerita2 je...
Tapi sebelum tu,,,Ulin,,ko memang nak kena...
Malam tahun baru,,,nta nape aku touching-mouching..nta..
Malas nk interpret ati,,,
Aku juz nak tanya..
Kenapa orang suka judge kita even orang tu sendiri perlu di re-value balik..
Tak sedar dirikah??
Benda ni dari ari slase aku simpan..
Nta nape malam ni mcm mndesak2 ntok diluahkan..
Hmm ada orang kata my Mr.Hero x bg komitmen..
Padahal Mr.Hero sentiasa pegi ke tempat2 ntok jalankan tugas..
Tp,ari slase dy kecik ati x dapat sewakan P.A.S dy..
Patut turn dy..tup tup orang laen yg dapat..
Tak adil..
Dah tu Lunch x boleh amik..
Padahal Lunch tu masing2 ada hak nak ambik..
Sampai Mr.Hero punya,,dy x bg..
alasan TUAN PUNYA BADAN DATANG AMBIK SENDIRI..
Ok..terima..
Tapi bila dengar orang laen x dtg boleh dapat Lunch ape citer???
Bengang seyh...
Ala KFC je pon...
x heran..Mr.Hero dah belanja aku and family sblm tu...
Tapi yg bengangnye,,,yg sakitnya,,yg xpuas hatinya,,,
Mana Hak Kami???
Halal ke Apa Yg.Dato Sri Paduka@Dato`Panglima@Tuan@Encik@Puan@Cik ambik???
Arghhh peduli apa..Haram tetap Haram...
Otak orang muda memang camtu..
Orang tua xde hak...
Sentiasa dipinggirkan...
Blah ah...
Ape pon,,aku harap prestasi Mr.Hero x terjejas hanya kerana itu...
Semoga dia tabah sentiasa...


f.u.l.l.s.t.o.p 
d.o.t

suka bebel sana-sini supaya hepi !!!

No comments: