Sunday, January 9, 2011

.:: Autumn In My Heart ::.


Oke,aku nk gosip pasal citer nie,,[bajet buat kontrovesi jer..]
First,aku baru nk mula minat citer ni,,
baru 1st tym tengok..
not bad..
dulu dgr org kate cite ni best sangat!
bg aku bese je..[tym ni tak tengok lagi..]
dengar tajuk je macam malas je nak tengok..
tp bila kawan aku promote cd dy bg aku pinjam..
gamba bese je..pelakon borink!
xpe,,burn dolu..simpan buat + koleksi..
Dah berbulan gak aku simpan..x bersemangat nak tengok lagi..
lagipun tym exam tak dbenarkan tengok cd !!!
[perintah berkurung kunun..cd MBP tengok gak..ALASAN!!!]
bile dah borink kt uma ni baru la terhegeh2 nak tengok..
alahai..VCD Player rosak pulak..
Laptop kn ade..yahooo!!! [xcited nak tengok!]
First tengok..memg aku terus melekat and melekat kat citer tu..
wahhh taching abes!!sdeyh gler!!tp best!!!
[terasa mcm rugi tak tengok dari dulu...]
jalan cerita dia x membosankan and laju..
ape pon citer tu memang best..
tp x abes tengok lagi..hehe huhu haha
cd dia banyak kowt!!
Last word,,memang best!!heh!

f.u.l.l.s.t.o.p 
d.o.t



suka bebel sana-sini supaya hepi !!!

No comments: