Tuesday, January 18, 2011

latio.I.M.P.U.L

 oke.umur dah meningkat..fikiran pon dah berkembang,,mula la angan2..kan kan kan???
angan2 aku bukan kawen cepat..merepek!!heh!!
angan2 aku adalah impian..hoho
impian aku ingin memiliki sebuah kete,,macam yang tertera pada kepala post ni,,
belum penah tengok??kalau dah penah,,meh aku tunjuk lagi..;)*






 oke.amacam??komen sket..hehe,,
maybe bentuk dia x bape cantek and x bape smart di mata korang,,
tapi dia tetap terunggul di ati aku..wuwuwu...
white colour+sport rem..
tapi xnak ar rem macam kat atas..
menjejaskan pandangan..
dia nampak sporty..but,mak doesn`t like it..
huaaa...nape nape nape???
sape suka pandang sini..




uisht!!ko budak kecik pon paham ke???
sokongan lagi...


hohohoho..tenkiu!!!

f.u.l.l.s.t.o.p 
d.o.t

suka bebel sana-sini supaya hepi !!!

No comments: