Tuesday, January 18, 2011

a.k.u

oke.ada 3 mende aku nak luah..1 good news,,2 agak not too good larh..tp ada baiknya juga kowt!
hu!oke.tamau panjang lebar..

First
Good News dolu kaey,,
pagi tadi mak suh aku panaskan berkat
abah dapat malam tadi..
secara kukus..
wahh!!!x payah masak arini!!kehkeh..
trok punya aku..patot kne masak..
baru dapat jadi PMT..hukhuk..
tapayah la aku taip mende uh..
prasan berlebeyh je..
tapi jangan epy dulu..
dek kerana x yah masak datang satu keje ntok ko..
cite sdeyh,,
sambung...

Second
Lepas adegan di atas,,
mak kuakan arahan ntok lipat baju..
slonggok tape,,
meh aku kira..
3 BAKUL weyh!!
manyak uh..doi doi doi...
memang berisi la kau container..
tu yang kau nak kan..
nanti aku isi banyak2!!!

Third
oke.citer sdeyh ke2,,
maybe better terjadi dari tidak..
coi..
x dapat download Ep 10 Momo Love..
huarghhh!!!
geram aku..
baru nak tekan,,
dye boleh kata kat aku..
Be The First One To Add A Link For This Eppisode..
memang stress mress aku jadiknya..
tekan2,,letak link itu ini x jadi!!
ten-sense..!!!
tape,,tinggal kenangan..
skarang Chu Chu My Daddy plak,,
hopefully will getting done..
kaey,,gotta go..
serve food for my dad lorh..
dada;)*





f.u.l.l.s.t.o.p
d.o.t

suka bebel sana-sini supaya hepi !!!

No comments: