Sunday, January 9, 2011

oke.oke.oke

Huh!! Ape yang oke nye??
oke.arini aku x sabar nk update application aku untuk IPT..
Hwaa x sabar...[bile nak kul 12.01 neyh..]huhu
tp sebelum tu,,aku nak komen sket pasal Autumn In My Heart..
Komen aku..hurmmmm best giler citer dia!!!
Rugi x tengok..haha
aku baru tengok..cyan,,baru nak tengok..
tu pon x abes tengok lagi..
setelah beberapa bulan aku perap cd tu akhirnya aku berjaya tengok..
wakaka...
dah tade perintah berkurung oleh my mom..
bebas la nak wat itu dan ini..
tapi menganggur kat uma neyh kena la jd surirumah sepenuh masa..
aiceh,,belom kawen lagi yea!
aritu abah balik,,tym aku dok tunduk.tertonggeng nga vacum uma..
[sape nak cari pembantu uma,jgn carik aku..aku penat!!heh!]
then abah dengan penuh gayanya bawak satu envelop coklat..
aku da paham..
NOVEL AKU DAH SAMPAI...
hahahaha cover muke je..
tapi epy...yeehaa!!!
Bismillahirrahmanirrahiim...
                                    ::. HLOVATE ::.
                                    1. Rooftop Rant
                                    2. Versus
                                    3. Gurindam Jiwa
                                    4. Pelangi
                                    5. 5 Tahun 5 Bulan

senyum sampai 360*hahahah
other Hlavate [Aa+Bb and Tunas]
aku dah beli tym trial..suke3!!!!
Biar orang kate aku ketinggalan baru nak bace novel Hlovate..
Yang penting bagi aku,,aku ada novel baru!!!!
And dapat isi masa aku tym menganggur sebelum diiktiraf
jadi student memandu...hahaha enjoy!!
Oke la,,itu saje..heee~

Hlovate Best !!!



f.u.l.l.s.t.o.p 
d.o.t


suka bebel sana-sini supaya hepi !!!

No comments: