Saturday, January 15, 2011

Lipan is almost bite me!!!

huh!!menakutkan..mengerikan..scaritious!!mcm x caye..story-telling yeah..aku baru masuk bilik air.than
ada la menatang bergerak,,kecik je..aku mne bole nampak bnda bergerak tyM sorg2,,kot spider ke,mau x cukup sware aku jerit..heh!Pastu aku tengok dekat2,,[xpakai spec,mne nmpak..haluus!!heh!]skali dok tengok..mak ai!Lipan!!ahh cuak gak ar,,walaupun penah bunuh sekor dulu..[bukn criminal murdered oke.]pastu amik ar brg paling hampir..[botol softlan..]ketuk punya ketuk jatuh ke atas air..uh!teruskan mengetuk..ilang!!![konon bejaya la tu..]pastu rasa benda gigit kt tangan,,brrrr dia hinggap tangan aku!!waa aku tepis laju2..makin lame makin sangit..adust!kena ke aku ni??Pe lagi,pecut masuk uma carik minyak..sapu sebanyak yg bole!!baca selawat 3x,,tiup..ouh!!pedih gile..org laen tade kt uma..haru gila...dulu slaloo mak kata lipan is dangerously!!Kawan penah citer lipan lalu atas kaki dia..ngaa..!!!skali aku rasa benda tu sume..tobat,masuk bilik air pakai spec walau apa cara skalipon...



f.u.l.l.s.t.o.p
 d.o.t

suka bebel sana-sini supaya hepi !!!

No comments: