Wednesday, February 9, 2011

Orang tak betul ?? Kseian @ Sekian ??

 uhuk uhuk !!! Ari pertama tinjau skola lame..hmm not bad,, change better than before.. suasana yang menyenangkan..eheh..perjalanan pon oke.jalan yang ala-ala koboi bersama kuda nya pon dah bertar,, jadi tak la sengsara tym lalu..hoho

Pastu bertandang ke skola cina..ouh! Bersih sungguh! Slaloo orang seram sejuk nak masuk skola yang selain dari skola sebangsa ngan kita,,tapi seyes..skali masuk tak sangka..memang best...dewan tak yah citer la kan.. after recess bole pulak que depan kelas masing-masing..ingat kene denda ke ape..rupe-rupenye tunggu cikgu diorang datang..hemoh hemoh..sungguh respect! Yaya dulu skola rendah makin cikgu tunggu murid ada la..tym skola menengah lagi siap cikgu kejar + jerit kat baru la nak masuk kelas..<bukan yaya oke.yaya budak baek!eheh!>yela budak sekarang..paham je la kan..
Dapat gamba dewan pon jadila ek?
Pastu round round kat Sg.Buloh..pegi la kedai fotostat,,sebelum masuk tu dah nampak sorang pak cik <uhh..yaya hormat keay> dia mintak ape ntah ngan tokei kedai tu..tengok paras rupe macam akal dia tak bape sihat..<dalam aty memang seram tengok orang camtu> yela,takot je dia buat mende tak elok kat kite..lagi lagi kaum pompuan..oke.yaya tanpa rasa takot meluru masuk ke kedai..tym kua yang sadis neyh..bole pulak pak cik tu tahan yaya! Mak ai! Yaya memang tergamam abes..dia terus mintak 50 sen <perlahan sware dia..> yaya tanya balik..<ade ke patot aku tanye!> oooOooo nak 50 sen..oke,baru nak bukak wallet tetibe mak jerit dari dalam kete..yaya ape lagi,pecut masuk kete!! Mak marah, sebab yaya layan orang camtu..huh! Yaya pon meremang gak bulu roma..tak caye yaya bole communicate ngan orang camtu..memang la kesian,,tapi zaman sekarang kalau orang nak wat jahat kat kite macam macam cara dia bole guna..hoh! Mak yaya suruh bagi je duit 50 sen kat dia,,ye la,dia makin mearapat ngan kete yaya..aduih,,sume orang dalam kedai pandang yaya..Maluu!!! Takott!!! Seramm!!! [Lesson : Jangan layan orang macam tu!] bia orang kate kita kejam ke apa ke,,yang penting keselamatan terjamin..

f.u.l.l.s.t.o.p 
d.o.t

suka bebel sana-sini supaya hepi !!!

1 comment:

twinscraftlife said...

Hey nice blog~~^^ visit our blog~ we sell 100% handmade stuffz like pouches, mobile charms, unique tags.. 좋은하루가되세요~ http://twinscraftlife.blogspot.com